Thursday, July 19, 2012

Newspaper clutch

 Okay, der gik lige lidt længere tid, inden jeg fik smidt denne guide op her på bloggen, men her kommer den!

Til en newspaper clutch skal der  bruges følgende;
  • En plain clutch 
  • En avis, eller sider her fra.
  • Flyende gennemsigtigt lim
Jeg startede ud med denne meget plain clutch. Den jeg brugte, er købt i Hennes & Mauritz, det vigtigste er bare at den har en glat overflade.

Så skal du selvfølgelig bruge nogle aviser. Her kan det være en ret god idé at gøre sig klart, om det skal være tekst eller om det er lige godt, hvad der end er på siderne. 
 Brug en flydende gennemsigtig lim og start fra en ende af. Prøv at lave så store stykker som muligt - det andet bliver noget rod!



 Når det hele har fået sig en omgang avispapir, så skal det blot tørre. Jeg brugte en føntørre, fordi jeg ikke ligefrem er den tålmodige type.

Bemærk at den ikke tåler vand, så det er en sommertaske!

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin