Monday, July 23, 2012

I need something I can dance to!

Earrings /Fashion against aids

Damn jeg synes tiden flyver af sted for tiden, lige om lidt er det august og så skulle jeg gerne i gang med studielivet igen! Efter få måneders fuldtidsarbejde, tror jeg at jeg vil nyde min studietilværelse langt mere. For få minutter siden, hang jeg i telefonen, for at hører hvorvidt jeg var var blevet glemt, da jeg endnu ikke havde fået et brev med log-in og "Tak for din ansøgning", som jeg gjorde, sidste gang jeg søgte ind. Den flinke mand forsikrede mig om, at de nu var gået væk fra brevene lige efter ansøgning, men kun sendte optaget/ikke-optaget breve den 30. Juli. 

I dag vil jeg prøve at nyde det fantastiske vejr, der netop er ankommet! Friheden med to dejlige damer - Det er da vist lige til at holde ud? Men inden da, et smut forbi min kære doktor.

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin