Tuesday, July 10, 2012

I hope they removed your cancer


Måske er der nogle af jer, som allerede har hørt det, men det er sgu næsten for godt til at være sandt.

Fra den 27august bliver det gratis for årgangene 1985-1992 at blive vaccineret mod livmoderhalskræft – er det ikke bare skønt?! Selvom der er et stykke tid til den 27.august, er min læge allerede begyndt at give vaccinerne – så i dag om få minutter, daffer jeg af sted for at få min første HPV-vaccine og på trods af at jeg ikke er vildt fjollet med nåle, så er jeg da rationel nok til at tænke :” Ligemeget hvad, så er det fuckin’ mange gange bedre end kræft”.
Personligt har jeg ventet en rum tid på at få denne glædelige nyhed. Tilbage i januar måned var jeg ved selv at betale den, men ventede dog lidt endnu.

Hvis det kunne have jeres interesse, kan i smutte forbi Kræftensbekæmpelse og læse lidt mere om det.

Det skal muligvis indskydes, at det er et begrænset tilbud og den sidste vaccine, skal være afgivet inden udgangen af 2013.

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin