Monday, July 23, 2012

I was looking for a way to get close to you.

Allright! Mange år har jeg været medhjælper på Smukfest, først som "medhjælper barn", senere på et ungdomshold og tilsidst på et medhjælperhold, som en af mine veninder skaffet mig noget midlertidigt på. Sidste år var jeg dog ikke afsted og i år havde også set ret trist ud, da jeg ikke synes, at jeg gad smide 1900,- efter en billet og intet medhjælperjob var kommet. 

En trist regnvejrsaften, for efterhånden længe siden, deltog jeg derfor i en konkurrence, om to billetter og et møde med Alphabeat.

For første gang vandt jeg sgu noget og hold kæft, hvor er jeg lykkelig for at det netop er dette jeg vandt! Må indrømme at det er billetterne jeg er mest lykkelig for. Btw, så er der meget, som jeg egentlig godt vil høre. 

Så ses vi på Smukfest i år?

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin