Thursday, May 31, 2012

Summertime

 Wax/Veet
Så skulle sommeren snart tage sit indtog - Håber jeg! Derfor er der nogle ting, som liiiiige skal på plads inden stængerne kan vises frem. Jeg har efterhånden prøvet mange sjove, også mindre sjove, former for hårfjerning. Igennem de mange eksperimenter, har jeg fundet den form for hårfjerning, som min krop og jeg bedst kan lide! 

Veets voks irriterer ikke min hud nævneværdigt og så er det hurtigt lige at gøre! Jeg bruger dog kun denne voks til mine ben. 
Lotion/Garnier
Med sommer kommer der, oftest, sol! Da jeg er meget lys i huden, prøver jeg at passe godt på min fine sarte hud med lidt ekstra faktor, når solen virkelig skinner. Ovenstående lotion er med faktor 30, og den er jeg særligt glad for, fordi den er på spray - så behøver jeg ikke røre for meget ved cremen samt fordelingen er god. 

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin