Monday, May 7, 2012

Box it!

 Som jeg tidligere har skrevet her inde, var min veninde Sonia og jeg til HAY lagersalg for et stykke tid siden. Det var ikke fordi, at jeg købte så meget - det jeg købte er på ovenstående billeder, så det var en billig tur. Udover disse kasser købte jeg en gave til min butikschef, som havde Jubilæum, to firkantet grønne puder.
Det er nok ikke lige det, som jeg tager afsted til igen, hvis jeg ikke lige står og mangler en ny sofa eller noget bestemt. Synes priserne var for høje, i forhold til hvad man fik - en total smadret stol, der bliver krævet halvpris for, synes jeg ikke er okay - men det var der åbenbart en masse andre, der mente var ganske fint. Om ikke andet fik min veninde og jeg os en god griner over de mennesker, som tilsyneladende var villige til at give en arm, for et tøjstativ og lignende. Godt køb jeg fik gjort og billigt.

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin