Sunday, March 11, 2012

MARNI at H&M

Som de fleste nok ved, Lancerede H&M deres samarbejde med MARNI torsdag den 8.Marts. Selv har jeg ikke været specielt begejstret for tøjet i kollektionen, mest på grund af printet. Der imod er jeg ret vildt med accessories herfra! Da jeg skulle arbejde, havde jeg ikke selv mulighed for at være der, men fik dog fat i lidt alligevel med lidt hjælp.
Solbrillerne er fra Herre-kollektionen, men måtte erkende at det var dem, som passede mit ansigt bedst. 
Kvinde-modellen var så store at de sad fast på mine runde kinder- Derfor endte det med disse skønne briller og jeg elsker dem sgu allerede.



Knæsokkerne her var ikke ligefrem nogle jeg havde udset mig, men kunne godt bruge et par nye, så da prisen var billig, så kunne jeg ikke se, hvorfor jeg skulle vælge andre end disse fine sokker. 




No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin