Thursday, March 22, 2012

Education

Den 15. Marts var en særlig dag for mig - af to årsager.

Den var nemlig der vi endelig fik nøglerne til vores nye lejlighed. Den var rigtig fin da vi var at se på den, med møbler i, men må indrømme at jeg fik et chok over mængden af huller i væggene ( der var i hvert fald de første 100). Vi har nået meget siden, både at få malet og møbleret, i hvert fald sådan at det næsten er på plads.

Den anden, og hvis jeg selv skal sige det, mest vigtige ting der skete den 15. marts( og grunden til dette indlæg) var at der var ansøgningsfrist til nogle videre gående uddannelser samt kvote 2 ansøgninger. Jeg har været i gang med en videre gående uddannelse, men har valgt at erkende at det nok ikke var det rigtige for mig - i hvert fald ikke lige nu. Derfor har jeg søgt nye veje og derfor sendt en ansøgning af sted til optagelse på et andet studie, derfor er jeg lidt travl for tiden, da der er mange papirer og dokumenter der enten skal udfyldes, laves eller fremskaffes. 

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin