Thursday, February 9, 2012

Will you be my apple?

Så købte jeg dem alligevel. Tidligere viste jeg jer disse øreringe fra Monki's website- nu har jeg købt dem! De er så forårsagtige! Da jeg stod i Monki, kunne jeg bare ikke lade dem hænge. De får mig, til at tænke på forår, blomster, drinks og hygge i parken. Sådanne ting plejer ikke lige at være mig, måske jeg er lidt mere melankolsk anlagt? De seneste par måneder har jeg dog savnet, den intimitet, der oftest er forbundet med forår. 



Fra i næste uge vil jeg prøve, om jeg ikke kan få tid til, at tage nogle billeder med diverse ting på. Det kan oftest give et bedre billed af de ting, man gerne vil vise - så det håber jeg, at jeg kan få presset ind, i mit ellers fyldte program.  

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin