Thursday, February 9, 2012

Oh.. my nails

Åh ja, negle! Jeg elsker negle. Det er lige godt om, det er naturlige, gelé eller akryl negle, der er tale om - jeg elsker dem alle. Men, men, men.... Negle der ikke er velholdte eller knækkede negle (som mine desværre af og til er), er noget af det værste jeg ved. Personligt kan jeg få helt dårligt selvværd, over at have en dårlig "negle-dag". Grin i bare, men der er da ikke meget, der er værre, end at være nødt til at gå i byen, med halv-tør neglelak ( eller lak man troede var tør) og de så bliver ridsede og nussede at på? 

Min samling af neglelak er efterhånden stor - for at være ærlig så ved jeg ikke, hvor stor den faktisk er. Dette forhindre mig dog aldrig i liiiige at købe en ekstra til samling. I går købte jeg denne famlede orange. 


No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin