Wednesday, April 18, 2012

New retro-bag




Sød lille taske, som jeg af og til bruger når jeg skal have min notebook med mig. Ja, du læste rigtigt, min lille computer passer lige præcist ned i denne taske. Den er fra divided-afdelingen i h&m. Da den ikke var til at fange i en butik, bestilte jeg min over deres website. Udover denne hvide farve er den også i rød og en falmet gul.

Cute little bag, that i often use for my notebook. It's from Divided by h&m. Besides this color is also red and faded yellow.

2 comments:

Ditte Estrup said...

Hvor er den bare fin. Jeg er vild med modellen og så i hvid. Kig evt. forbi mig også.

http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

Caro Hessner said...

Ja den er virkelig skøn. Den hvide er også lidt "anderledes" med samlingerne. Selvfølgelig vil jeg det.

Follow this blog with bloglovin

Follow Serotonin